June 13, 2011

cer!t@

fuhh....
dah lma aku x update blog nie......
asa mcm dah x wujud pon ada.....
heheh
but i'm backkkkkkkkk....
aku sambong balek eqk....lpas tayar moto aku kna curi msa final exam ari tu....
aku pnya lar risau....bkn rsau pasal pa...
mak aku dah lar byk bok kuaq duit...nk beli tayar baru....rim baru....tetiba plak result final yg x brapa gempak aku balas.....
asa bersalah plak......
tp  xpa....dlam sibuk melayan prasaan bersalah aku...
 mak aku bg lg duit sbb aku nk pi pangkor...dgn kawan2....nk release tension lar lebih kurang.....
dah balik dr tu aku pon pi penang siapkan moto aku....nsb dok dlam umah org x curi...kalo x mmg ayaq mata darah lar aku....
lpas tu aku pon menghabiskan cuti sbg babysitter.....menjadi seorang insan bergelar PAKSU .....hahaha
dalam keseronokan menjadi babysitter tu aku di kejutkan dgn 1 berita yg aku sndri x taw nk cakap....
sedih ka hepi ka....
tp aku redha dgn apa yg terjadi.....
so aku pon start sem baru dgn agak suram..
sbb sorang member aku dah kena "dismiss" dr UiTM......
so umah sewa aku kurang sorang.....dah lar roommate aku plak tu.....
pastu mai plak sorang member aku yg dah habis MATRIK......
dia nk stay kt umah sewa aku sbb nk pi blajaq silat kt S.P......
dia lar yg bg ceria balik umah sewa aku.....mmg best sgt2...
dah pnjang sgt lar aku bebel nie....heheh 
nnti2 aku ada masa aku cita len.......kot2 ada story yg lg best.....
ok.....chow...



SALAM KUPU - KUPU







'

No comments:

Post a Comment